Det er nemt at komme i gang. Følg blot disse 7 trin. Og kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.
Bemærk venligst at vi bestræber os på at behandle varer i den rækkefølge vi har modtaget dem. Det er derfor som udgangspunkt ikke muligt at komme foran i køen. Sommetider vil køle og frysevarer dog blive prioriteret før tørvarer pga. kapacitet.
For at vi kan kvalitetstjekke dine produktstamdata og uploade produktfotos, skal dit produkt være oprettet og publiceret i GS1Trade Sync.
Når der lanceres nye produkter, er der behov for at kende udvalgte stamdata, inden produktet kommer i handlen. Kontakt din kunde for at høre om deres deadlines.
Logistikinformationer som dimensioner og vægt sikrer korrekt håndtering på lagre, og planogrambilleder sikrer den bedst mulige præsentation i butikken.
Udfyld bestillingsformularen. Angiv GTIN for basisenheden. Du modtager en bekræftelse på email.
OBS! Hvis der ikke er bestilt tid til kvalitetstjek, eller hvis produkterne ikke bærer tydelig afsender, forbeholder vi os retten til at donere produkterne samme dag, vi modtager dem.
Når vi skal oprette produkter for dig, skal du sende følgende til os:
Hvis I ikke kan nå at få kvalitetstjekket jeres produkt, inden jeres kunde skal bruge data, kan I sende en dummy ind til Dummy-kvalitetstjek.
Ved dummy-kvalitetstjek bliver kun dimensioner, varens navn og GTIN tjekket.
Dummy-kvalitetstjek er midlertidigt, så når det færdige produkt er klar, skal dette også sendes ind til kvalitetstjek.
Når vi har kvalitetstjekket et produkt, er vores arbejde gjort. Vi vedligeholder ikke dine stamdata.
Hvis du ændrer i kvalitetstjekkede exact-felter, mister du dit kvalitetsstempel.
Hvis du mister stemplet, skal du have produktet valideret igen.
Download guide med de felter, der ikke må rettes i efter endt kvalitetstjek.
I GS1 Trade Exact er vi flere medarbejdere der foretager inspektioner og laver kvalitetsrapporter. Vi sender løbende rapporter til vores medlemmer, når vi afslutter varer.
Du kan derfor opleve at modtage rapporter fra forskellige medarbejdere hos GS1 på forskellige tidspunkter. Det kan også være at vi mangler at få afklaret spørgsmål omkring varen, eller at den stadig er hos GS1 Trade Image.
Som princip angiver vi altid de værdier vi kan se ud fra en visuel inspektion af produktet. Derfor kan du som medlem opleve at værdier varierer mellem kolli og basisenhed. Dette gælder for felterne ”Varemærke” og ”varenavn” såvel som alle andre felter.
Kontakt os hurtigst muligt ved spørgsmål, tvivl eller andet, da vi kun opbevarer produkterne i begrænset tid efter endt kvalitetstjek.
Når du modtager faktura, er ordren afsluttet og eventuelle produktfotos uploadet i GS1Trade Sync.
Når du bestiller tid til GS1Trade Exact, vælger du selv, hvad vi skal gøre med dine produkter efter fuldendt datakvalitetstjek. Ønsker du at få returneret produkterne, beholder vi dem ugen ud, plus to uger for jeres sikkerhed. Skulle der opstå spørgsmål eller fejl ifm. Behandlingen af jeres produkter er det vigtigt for at have den fysiske vare i huset for at kunne foretage en ny inspektion, eller tage nye billeder. Skulle i alligevel ønske at afhente varerne med det samme, er det naturligvis i orden. Når varen er afhentet, vil dog ikke kunne være behjælpelige med spørgsmål eller rettelser til rapporterne.
Klik og find priser på GS1Trade Exact
Bestil tid til GS1Trade Exact og GS1Trade Image